2 Nisan 2015 Perşembe

Doğaçlama Yemek Yapımı

Doğada, doğaçlama yemek tecrübesi çok önemlidir. Mesela pilav yapacaksınız ama pirinciniz yok. Bu durumda ne yapıyoruz? Pilav yapmıyoruz... Elde ne varsa, ona göre yemek yapıyoruz. Doğadan yemeklerde en büyük yardımcınız su ve baharattır. Baharatı nasıl yapacağız mı? E, ondan kolay ne var? Aromalı otları kurutun... Aman yenilebilir olmasına dikkat edin. Ayrıca, araştırmalarıma göre; yılan, kertenkele, kirpi ve kurbağa bacağının tadı tavuğa; böceklerin, özellikle de çekirgenin, tadı karidese benziyormuş. O yüzden yaratıcı olun, doğaçlama yapın... Mesela ben yumurta yiyeceğim zaman mutlaka doğaçlama yaparım ki tecrübe kazanayım. Sizde doğadan yemek tarifleri gönderin; email adresim: semender101@gmail.com

Neyse... İşte böyle... Eğer "doğaçlama nasıl yapılır bilmiyorum" diyorsanız STUMASCS'daki yazılarıma bakın; %90 doğaçlama (Ben onlara saçmalama diyorum)(Kısaltmayı görüp korkmayın, İngilizce özürlüyüm ben)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder